המאמרים שלנו

בובות מארוול – להכניס את הדמויות אליכם לסלון

בובות מארוול

אלא אם ביליתם את השנים האחרונות על כוכב לכת אחר, אין סיכוי שלא שמעתם על היקום הקולנועי של מארוול. סדרת הסרטים המבוססת על חוברות הקומיקס המפורסמות של “מארוול קומיקס” שברה כל שיא אפשרי והפכה ללא ספק לחלק בלתי נפרד מתרבות הפופ העולמית, עם סרטים שהפכו לשוברי קופות ועם מוצרים נלווים ייחודיים, כמו בובות מארוול שכל מעריץ אמיתי מחזיק בבית.

כל מה שצריך לדעת על ההתמכרות למארוול

על אף שבמרכזו של כל סרט או מספר סרטים מבית אולפני מארוול עומדים גיבורי על אחרים – כל הסרטים קשורים זה לזה, חולקים שלל דמויות משנה ומהווים למעשה חלק מאותו יקום בדיוני ומרתק. היקום הקולנועי של מארוול הוא תופעה יוצאת דופן: גם בימים שבהם בתי הקולנוע איבדו מעט מזוהרם, למארוול אין ספור מעריצים ומעריצות שמחכים בקוצר רוח לכל סרט חדש שצפוי לצאת ומקפידים לעקוב אחר כל הרמזים והאזכורים הקטנים שקושרים את הסרט לקודמיו.

כפי שציינו, חלק בלתי נפרד מהחוויה הוא בובות הפופ של מארוול, ואם עדיין לא שמעתם עליהן – אנחנו ב-HAPPY DAYS חנות צעצועים בתל אביב כאן כדי לספר לכם את כל מה שכדאי לדעת. אז באילו בובות מדובר ומה הופך אותן לכל כך מיוחדות? אילו דמויות תוכלו למצוא? ואיך מרעננים את מלאי הבובות בבית במינימום מאמץ? כל התשובות והטיפים שלנו ממש כאן.

למה כולם קונים בובות פופ?

אז מה הקטע של הבובות שכולם מדברים עליהן? בובות פופ הן הבובות המפורסמות עם הראש המרובע שמבוססות על הדמויות הכי אהובות בתרבות הפופ. מדובר במתנה נהדרת לילדים ויש גם לא מעט מבוגרים שמחפשים אותן ואפילו מנהלים אוסף של בובות, שהופכות את הסרטים האהובים למציאות ולא פחות חשוב מכך – לחלק מהבית!

בין אם הילדים התאהבו ביקום של מארוול או צפו בסרט ונקשרו לאחת הדמויות, אין ספק שהם ישמחו לקבל בובות מארוול של הדמויות המועדפות עליהם ביותר. וזה עובד גם הפוך – אם אתם ההורים רוצים לפתח אצל הבן או הבת אהבה לסרטים של מארוול, הבובות הן דרך מצוינת לעורר אצל הילדים עניין, ובואו נודה באמת – מהצעצוע הזה גם ההורים נהנים… ילדים יכולים לשחק עם הבובות וגם לשמור אותן על המדף בחדר, כפריט על זמני שתמיד יזכיר להם את הדמויות ואת הסרטים האהובים עליהם.

בובות מארוול – הדמויות שאתם חייבים להכיר

ביקום הקולנועי של מארוול יש לא מעט דמויות – חלקן מרכזיות יותר וחלקן פחות – וגם המבחר של בובות מארוול רחב בהתאם. אז אם אתם והילדים טרם צפיתם – אלה כמה מהדמויות המוכרות והאהובות בעולם של מארוול:

ספיידרמן – ספיידרמן הוא אחד מגיבורי העל הגדולים והמפורסמים בעולם! פיטר פארקר, צלם במערכת עיתון, הפך לגיבור העל לאחר שננשך על ידי עכביש רדיואקטיבי. כישוריו החדשים, ובראשם כמובן היכולת לטפס על קירות כעכביש ולשלח קורי עכביש מתוך פרקי ידיו, מסייעים לו להילחם באויבים ולהגן על עירו.

איירון מן – איירון מן הוא למעשה האלטר אגו של טוני סטארק, ממציא שנלקח בשבי ואולץ על ידי שוביו ליצור נשק שישמש לצורך השמדה המונית. אולם במקום להיענות לרצונותיהם – הוא בונה לעצמו חליפה מתקדמת אשר מסייעת לו לברוח משוביו וכמובן – להגן על העולם.

קפטן אמריקה – מי לא שמע על קפטן אמריקה? סטיב רוג’רס הוא בחור אמריקני שהפך לקפטן אמריקה, האלטר אגו שלו, כאשר ניתן לו נסיוב במטרה “לשדרג” אותו כדי שיוכל לסייע לארה”ב במלחמה. באופן לא מפתיע, החליפה שלו כוללת אלמנטים שקשורים לדגל ארה”ב והוא נושא מגן שהוא גם נשק – אותו לא ניתן להשמיד.

הענק הירוק – הענק הירוק הוא האלטר אגו של הפיזיקאי ברוס ברנר, שמתגלה כאשר הד”ר חש רגשות כמו כעס, פחד או צער. הדמות מתאפיינת בכוחות אדירים באמצעותם הוא מסוגל לזרוע הרס עצום.

האלמנה השחורה – זוהי האלטר אגו של נטשה אליאנובה רומאנובה, שהיא מרגלת מיומנת וסוכנת כפולה. שמה ניתן לה עקב נשקי האנרגיה הממוקמים על פרקי ידיה, שמכונים “נשיכת האלמנה”.

מתחילים לקנות מתנות אונליין

מכירים את זה שאתם רוצים לפנק את הילדים במתנה ומוצאים את עצמכם מבזבזים זמן בנסיעות, מחפשים חניה במשך שעה ואחר כך עוד מגלים שדווקא בובות מארוול שהילדים ביקשו לא נמצאות במלאי? זה, כמובן, עוד לפני שהזכרנו את התורים הארוכים, בעיקר בתקופת החופש הגדול שבה החנויות והקניונים עמוסים מהרגיל.

אנחנו ב-HAPPY DAYS מזמינים אתכם לקנות את כל מה שאתם צריכים דרך החנות המקוונת, בה ניתן לראות בדיוק מה נמצא במלאי, להזמין משלוח עד הבית ולסיים את ההזמנה שלכם מהר ובצורה הכי יעילה שאפשר. כי למה שתעמדו בתור אם אתם יכולים לעשות הכל מהספה?

HAPPY DAYS – עושים לכם חיים קלים!