המאמרים שלנו

אביזרים למסיבות סוף שנה – כל הרעיונות שאסור לפספס

אביזרים למסיבות סוף שנה

השמש הקיצית ששוטפת אותנו מסמלת לא רק את בואו של הקיץ, אלא גם את מסיבות סוף השנה הקרבות. ילדים ונוער בכל הגילים מתחילים להתרגש לקראת החופש הגדול, שייפתח מיד אחרי האירועים המושקעים והחגיגיים במסגרות. בין אם מדובר בילדים בני 5 שמסיימים שנה נוספת בגן, בילדות בנות 12 שמסיימות את לימודיהן ביסודי או בנערים ונערות בני 18 שעוזבים את בית הספר התיכון ומתחילים את חייהם הבוגרים – מסיבת הסיום היא תמיד אירוע מרגש אשר חותם תקופה משמעותית. אביזרים למסיבות סוף שנה הם ללא ספק חלק בלתי נפרד מכל אירוע כזה: הם מכניסים את כולם לאווירה, תורמים לחגיגיות של האירוע המיוחד ובאופן כללי משדרגים את החוויה.

לכבוד התקופה המרגשת הזו בשנה, אנחנו ב-HAPPY DAYS חנות צעצועים בתל אביב ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לאביזרים שיכולים להפוך כל מסיבת סוף שנה לאירוע הבלתי נשכח שהיא צריכה להיות. אז איך כדאי לעצב את מקום האירוע ולתת לו טאץ’ ייחודי? אילו אביזרים הכי מומלצים למסיבות סוף השנה של הקטנים? ועל מה אסור לוותר כשמסיימים סוף סוף את התיכון אחרי 12 שנים משמעותיות? כל ההמלצות שלנו לפניכם.

מעצבים את האירוע בדיוק כמו שחלמתם

בין אם החוגגים הם ילדים או שמדובר דווקא בבני נוער שכבר מתקרבים לסיום גיל ההתבגרות – כדי ליצור אווירה חגיגית, ללא ספק כדאי להשקיע בעיצוב החלל שבו מתקיימת מסיבת המסיבה. אצלנו ב-HAPPY DAYS תוכלו למצוא שלל אביזרים למסיבות סוף שנה – שיאפשרו לכם ליצור עיצובים ייחודיים ולהפוך את המסיבה לאירוע הכי חגיגי בסביבה. והחלק הכי כיפי? לא מעט מהקישוטים הם רב פעמיים, כך שאפשר לשמור אותם גם לשנה הבאה!

אז איך אפשר לקשט מסיבת סיום? יש לנו כמה הצעות. למשל, מניפות קישוט אשר מגיעות בצבעים חלקים או בדוגמאות ובמבחר צבעים, נתלות מהתקרה או על הקירות ויוצרות אווירה חגיגית ואלגנטית. גם כדורי תלייה קטנים הם קישוט נהדר למסיבה, ואם לא רוצים לתלות, אפשר אפילו לפתוח אותם רק לחצי – ולהניח אותם על השולחנות הקטנים של הילדים.

בשביל זריקת צבע שתשדרג את העיצוב – אפשר לתלות גם שרשראות קישוט עם צורות של כוכבים, לבבות ועוד או גרילנדות לדים עם נורות צבעוניות. ומה עם האוכל? כמובן שגם שולחן הכיבוד צריך להיות ערוך ומוכן למסיבה! אפשר לקשט אותו באמצעות קונפטי ססגוני, לעטר את החטיפים ואת העוגות בטופרים מיוחדים ולהשתמש בקופסאות פופקורן יפות שישלימו את העיצוב.

אביזרים למסיבות סוף שנה בגן וביסודי

עבור ילדים, מסיבת סוף השנה בגן או בבית הספר היסודי היא אחד האירועים הכי מרגשים בשנה. הילדים נערכים למופעים שהם מעלים בפני ההורים, עורכים חזרות ומשקיעים לא מעט עבודה – ובהתאם, כדאי להיערך עם אביזרים למסיבות סוף שנה שישקפו את ההשקעה שלהם.

כדי שהילדים ירגישו הכי מיוחדים במופע המרגש שהתכוננו לקראתו, אפשר להצטייד באביזרים כמו חצאיות טוטו בצבעים תואמים או כובעי ג’נטלמן מגניבים שישדרגו את המופע ויעצימו את ההתרגשות מהאירוע – כמובן בהתאם לקונספט שנבחר. גם זרי פרחים לראש יהיו בחירה מצוינת כאשר מדובר באירועים חגיגיים במיוחד, למשל עבור ילדים שעולים לכיתה א’ או מסיימים את הלימודים בבית הספר היסודי.

אביזרי חובה למסיבות סיום התיכון

אי אפשר לדבר על מסיבות סיום בלי להתייחס לגדולה מכולן – מסיבת סיום התיכון! אין ספק כי סיום 12 שנות לימוד מהווה נקודת ציון משמעותית, כך שמסיבת הסיום הופכת באופן טבעי לאירוע יוצא דופן. רגע אחרי שנות התיכון הקשות, הבוגרים חוגגים לא רק באמצעות מופע אלא גם בנשף של ממש, שהופך למסיבת ריקודים כיפית. אז איך נערכים לאירוע כזה כמו שצריך ודואגים שהתלמידים ייהנו מכל רגע?

אצלנו ב-HAPPY DAYS תוכלו למצוא לא מעט אביזרים למסיבות סוף שנה שמתאימים בול לאירוע כזה. החל משלל אביזרים לרחבת הריקודים – כובעים בצבעי ניאון, משקפי תריסים, שרשראות הוואי פרחוניות וקשתות מאירות שירימו את הרחבה; דרך אביזרי צילום מכל הסוגים, שיאפשרו לתלמידים לתעד את האירוע – דבר חשוב כשמדובר בערב של פעם בחיים – בדרכים הכי כיפיות ויצירתיות שאפשר; וכלה במניפות – ללא ספק פריט חיוני ברחבת הריקודים בקיץ הישראלי. אל תשכחו גם ספריי שלג לרונדו – מצעד סיום התיכון שהפך למנהג בלא מעט בתי ספר בארץ.

נפרדים מבית הספר רק עם HAPPY DAYS!