המאמרים שלנו

מתנות לשבועות לילדים – כך תגיעו מוכנים לחג

מתנות לשבועות לילדים

רגע לפני שמסתיימת שנת הלימודים ומעט אחריה גם השנה העברית, מגיע היום בשנה בו אנו מקבלים את פני הקיץ עם חג השבועות. יש מי שעבורם החג הוא הזדמנות ליהנות מארוחות חלביות מפנקות, אחרים מחכים ללימוד התורה הלילי ואילו בשביל הילדים שבועות הוא קודם כל חג המים – כלומר אחד הימים הכי כיפיים בשנה! שבועות הוא חג עשיר במסורות ומנהגים ואם אתם מחפשים מתנות לשבועות לילדים, קל למצוא מתנות שמתאימות למלחמות המים, לאווירה הפרחונית ולשאר המסורות המיוחדות של החג. אנחנו ב-HAPPY DAYS חנות צעצועים תל אביב כאן כדי לעזור לכם להגיע מוכנים לאחד החגים הכי שמחים שיש לנו!

ציוד חובה למלחמת מים

כשקונים מתנות לשבועות לילדים, ברור שהרעיון הראשון שעולה לראש הוא אביזרים למלחמת מים. אין ספק שזה בדיוק הזמן לצייד את הילדים למלחמה הכי חיובית שקיימת, וב-HAPPY DAYS כבר ערוכים עם כל המשחקים שהילדים הכי אוהבים.

רובה מים או מזרקים שמשפריצים מים הם חובה, ואפשר להכניס קצת פלפל עם אקדח בועות סבון, שרלוונטי כל השנה ובשבועות במיוחד. מומלץ גם לנצל את ההזדמנות לפתוח רשמית את הקיץ – להוציא סוף סוף מהקופסה את בריכת הגומי הביתית או לבקר בבריכה הציבורית, ולפנק את הילדים במתנפחים כיפיים שיעצימו את החוויה ובמגבות חדשות שישמשו אותם כל העונה.

מתנות לשבועות לילדים – יוצרים בהשראת החג

חוץ מקרבות מים, אפשר לנצל את ימי החופש של החג גם לפעילויות יצירה מהנות ברוח החג שמתאימות לרגעים שבהם הילדים, וכמובן ההורים, מחפשים בילוי רגוע (ונקי) יותר. חוברות צביעה ועבודה הן דרך כיפית להיכנס לאווירת החג וללמוד על המנהגים דרך יצירה – צביעה, הדבקה ועוד. חוברות בסגנון הן גם מתנה מעולה לאחיינים ולבני משפחה אחרים –קל לקנות כמות, לאחסן בנוחות בבית ולחלק בתום הארוחה בדיוק בזמן לשעת יצירה משפחתית ומגבשת שתספק למבוגרים כמה רגעים של נחת.

עבור מי שמרגישים יצירתיים במיוחד, חג השבועות הוא הזדמנות מעולה להשחיז את כישורי הציור וללמוד לצייר בצבעי מים! סט של צבעים, מכחול ובלוק נייר המיועד לצבעי מים הוא מתנה נהדרת ומקורית לחג, שכמובן מלווה בקריצה למנהג האהוב עלינו.

אביזרים לחג – חוגגים את שבועות בסטייל

אין ספק שאי אפשר להתכונן לשבועות בלי לקחת בחשבון את קוד הלבוש המחייב – שכולל בעיקר לבן, פרחים וקש. לקראת הטקסים בגנים ובבתי הספר וגם לקראת הארוחות המשפחתיות, בהחלט כדאי להצטייד באביזרים הכי חגיגיים שיש כמו סלסילות קש וזרי פרחים לראש, שיעשו לילדים את החג ומי יודע – אולי יהיה להם אפילו חשק להצטלם.

מתארגנים לשבועות אונליין

אחת המטלות שמעיקות על כל הורה לקראת כל חג או אירוע מיוחד אחר היא הצורך למצוא זמן פנוי לגשת לחנות צעצועים ולארגן מתנות לילדים. כשמדובר על מתנות לחג המשימה נהיית מורכבת אפילו יותר, כי כשכל ההורים מחפשים את אותם מוצרים באותה תקופה של השנה, המתנות הכי שוות אוזלות מהר מאוד מהחנויות.

במקום לחזור על הריטואל השנתי ולמצוא את עצמכם שוב מגיעים ברגע האחרון לחנות שלא נותר בה אפילו רובה מים אחד במלאי, הגיע הזמן לנסות טקטיקה אחרת. השנה מתקדמים ומזמינים מתנות לשבועות לילדים אונליין. ב-2022 באמת אין שום סיבה שתכלו את זמנכם היקר בביקורים בכל חנויות הצעצועים בעיר בחיפוש אחר המתנה המושלמת, כשהטכנולוגיה מאפשרת לכם לחסוך זמן יקר.

קניית מתנות דרך הרשת מאפשרת לכם לערוך את הקניות שלכם בדיוק לפי התכנון, בקלות ובמהירות. בכל רגע אפשר לדעת בדיוק מה נמצא במלאי, כך שלא צריך יותר לקחת סיכונים שתיתקעו ללא חניה או בתור שמגיע עד לחנות ממול ואפילו בלי המתנה שהבטחתם. חוששים שהמשלוח לא יגיעו בזמן? גם לזה יש פיתרון – HAPPY DAYS מאפשרת איסוף מהחנות בתל אביב. בחג הזה אף אחד לא יצליח להתקיל אתכם – שבועיים לפני אתם כבר מוכנים.

מתנות לשבועות בוחרים חכם

גם כשקונים מתנות לילדים כדאי לוודא שאתם מבצעים רכישה טובה. אנחנו ממליצים על מש”ה – שלושה קריטריונים שמקפידים עליהם ב-HAPPY DAYS:

מוצרים מאושרים – במיוחד כשמדובר במוצרים לילדים חשוב לוודא שקיים אישור של מכון התקנים.

שירות לקוחות – ל-HAPPY DAYS מערך שירות לקוחות שמספק מענה לכל קושי והתייעצות – כך שאתם לעולם לא לבד.

מחירים הוגנים – חנויות שמבצעות ייבוא מקביל ומכניסות תחרות לשוק תורמות להורדת מחירים ולכך שאתם תקבלו את התנאים הטובים ביותר ברכישה.

חג שמח!

ראו גם: משחקי מים לחצר