המאמרים שלנו

אביזרים למסיבת רווקות במרכז – לחגוג כמו שצריך!

אביזרים למסיבת רווקות

רגע לפני שהחברה הטובה שלכן עוזבת רשמית את חיי הרווקות משנה את הסטטוס שלה ונכנסת חזק אל עולם המשפחה והנישואין זה הזמן לעשות לה מסיבה קטנה, מסיבה בה נותנים לה להיפרד מחיי הרווקות בצורה הכי צבעונית, הכי איכותית, הכי קלילה ואיך אפשר שלא – הכי מצחיקה. תכנון מסיבת רווקות לצד אביזרים למסיבת רווקות הם בגדר מלאכת מחשבת של ממש, אנו מאמינים שיש לכן לא מעט שאלות – בדיוק בשביל זה HAPPY DAYS חנות צעצועים תל אביב נמצאת כאן עבורכם.

“בחיים לא תכננתי מסיבת רווקות – מה אני לעזאזל עושה?!”

הרשי לנו בתור התחלה להרגיע אותך לא כל יום החברה הכי טובה שלך מתחתנת ולא כל יום את מתכננת מסיבת רווקות, אגב כך גם שאר המתכננות האחרות – לא מדובר באירוע שיוצא יותר מדי פעמים לתכנן אותו לפרטי פרטים. HAPPY DAYS נותנת מעטפת מלאה בכל הקשור לעולם אביזרים למסיבת רווקות במרכז ועוזרת לכן לאפיין את הצרכים שלכן, את העיצוביות של המסיבה ומה הם הדברים שאתן לא מסוגלות להתפשר עליהן. יחד עם אנשי המקצוע של הפי דייז אתן יכולות להיות רגועות מאחר וכל מה שאתן צריכות יהיה מוכן לכן עד למסיבה הנחשקת.

אביזרים למסיבת רווקות – עולם צבעוני ומגוון

כאשר אנחנו מדברות על אביזרים למסיבת רווקות אנו מדברים על עולם שלם, מגוון וצבעוני אשר מכיל בתוכו לא מעט אפשרויות. למעשה אם אתם שואלים אותנו כל כלה היא שונה ולכן כל כלה דורשת אפיון והתייחסות אחרת בכל הקשור לאירוע. HAPPY DAYS פגשה במרוצת השנים מאות מתכננות של מסיבות רווקות ומוכנה עם כל הציוד הנדרש לשם הפקת האירוע. במהלך השנים תיכננו ועזרנו לכלות רבות וחילקנו את האביזרים ל – 3 קטגוריות: הכלה הקלאסית, הכלה הטרופית והכלה הסקסית(כמובן שיש עוד… אך אלו הן העיקריות).

הכירו את הכלה הקלאסית – כולנו מכירים את הכלה הקלאסית, הכלה הזו אוהבת שהכל נעשה בדיוק לפי הספר. כל העיצוב והתפאורה בלבן, הכל נקי, זך וטהור. בירייה לבנה, משקפי Bride To BE, זר הינומה, איך אפשר לוותר על קצת ברבורים בבריכה וזהו למעשה סיפור על קלאס.

זה הזמן לעשות כבוד לכלה הטרופית – הכלה הטרופית היא מעט שונה מהכלה הקלאסית, היא לא אוהבת שהכל לבן, היא אוהבת את החוסר וודאות ואוהבת להשתגע עם הצבעים. כאשר אנחנו מדברים על הכלה הזו אנו רואים לא מעט צבעים ואור לצד מגוון רחב של אביזרים למסיבת רווקות – מגבות בעיצוב טרופי, קשיות טרופיות, שרשראות הוואי(כי איך אפשר שלא) משקפי פלמינגו ושאר אביזרים שהופכים את המסיבה לבלתי נשכחת.

על הכלה הסקסית עוד לא דיברנו – לכולנו יש את החברה הנועזת שהפכה איכשהו להיות הכלה הנועזת, המסיבה של הכלה הנועזת תהיה מלאה באור, צחוק ואיך אפשר שלא – המון מיניות. במסיבת רווקות של הכלה הזו אנו נמצא לא מעט אביזרים הקשורים לעולם המין – קשיות בולבול, משחקי בולבול, גביע בולבול, שרשרת קישוט בולבול ועוד שאר מוצרים מבוססי… אתן כבר יודעות מה.

למעשה המתכננות של מסיבת הרווקות מחליטות מי זאת חברה שלהן ומה מאפיין אותה בצורה הטובה ביותר, הפי דייז נמצאת פה על מנת לעזור לכם לאפיין עד רכישת אביזרים למסיבת רווקות במרכז בצורה יעילה, חכמה ונכונה.

אביזרים למסיבת רווקות במרכז – כבר לא צריך לצאת מהבית

אנחנו יודעות עד כמה מלאכת תכנון מסיבת רווקות היא לא קלה במיוחד, על אחת כמה וכמה רכישת אביזרים למסיבת רווקות במרכז. עד לפני כמה שנים כאשר הייתן רוצות לתכנן מסיבת רווקות הייתן מוצאות את עצמכן מטיילות באין ספור חנויות, לוקחות קצת מן החנות ההיא ועוד קצת מן החנות ההיא עד שהייתן מצליחות להרכיב בסוף פאזל – דבר שהיה לוקח ממכן לא מעט זמן. אנחנו ב – HAPPY DAYS מעריכים את הזמן שלכן ונותנים לכן את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של מוצרים און-ליין מבלי לצאת מהבית ובמשלוח עד אליכם, כך תוכלו להשקיע את הזמן שלכם במה שחשוב ולדעת שאתם נמצאים במקום הטוב ביותר. כמו כן, נשמח להעמיד לרשותכם את אחד מן נציגנו שיעזור לכם למצוא את האביזרים האיכותיים, הטובים והמתאימים ביותר עבורכם.

שיהיה מזל טוב!

אמרתם אביזרים למסיבת רווקות אמרתם HAPPY DAYS