המאמרים שלנו

ג’ונו הפילה – בובת פיל אינטראקטיבית

ג'ונו הפילה

רוצים לדעת איזה מתנה מיוחדת תוכלו לקנות לילד שלכם? יש לנו צעצוע שאף ילד לא יכול להישאר אדיש אליו. על פניו נדמה כי ג’ונו הפילה זה עוד בובה חמודה ורגילה, אך בפועל מדובר על צעצוע מיוחד ושונה. אתם שואלים את עצמכם מה כל כך מיוחד בבובה הזאת? כאמור מדובר על בובה אינטראקטיבית שמגיבה למגע. התגובות המיוחדות של הבובה הם אלה שהופכים אותה להיות כל כך מיוחדת ושונה. רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה, אנו נספק לכם את כל האינפורמציה הנדרשת לכם. 

מה קורה כאשר ג’ונו הפילה רק תגיע אליכם?

בהתחלה ג’ונו הפילה עשויה להיות מעט ביישנית, בכל זאת אמרנו שמדובר על בובה אינטראקטיבית. היא צריכה להסתגל למקום החדש, ואנו בטוחים שאתם תעשו את העבודה כמו שצריך. ככל שתשחקו עם הבובה יותר, כך היא תתרגל אליכם ותסכים להיפתח. כאשר הבובה ביישנית היא מסתתרת מאחורי האוזניים שלה, בדיוק כמו שפילים רגילים עושים. עם קצת תשומת לב לבובה תוכלו לגרום לה להרגיש שהיא יכולה לסמוך עליכם. פתאום תגלו כי היה שווה להשקיע ברכישת בובה שכזאת.

איך תוכלו לדעת שהבובה מרגישה בנוח?

האם היא שיהיה לכם מאוד קשה לפספס את זה, כאשר הבובה מרגישה בנוח היא משמיעה קולות ואפילו מצחקקת. הבובה תניף את החדק שלה מצד לצד, על מנת להראות לכם כי היא אוהבת את מה שאתם עושים. זה מה שגורם לבובה הזאת להיות אחת מהבובות הכי נחשקות שיש. היא תגיב לכל מגע מצידכם, ואתם לא תוכלו לפספס את זה. זוהי הסיבה כי בכל חנות צעצועים בתל אביב מדובר על אחד מהצעצועים שהכי נמכרים. גם אתם יכולים לרכוש לילד שלכם את הבובה המיוחדת הזאת שהיא שונה מכל בובה אחרת שהייתה לו. 

הבובה מגיעה ביחד עם אביזרים אינטראקטיביים

ג’ונו הפילה לא מגיעה לבדה, היא מגיעה ביחד עם כל מיני אביזרים מיוחדים שתוכלו להשתמש בהם. בין שלל האביזרים השונים תוכלו למצוא את הבוטן שלה שאותו היא אוהבת לאכול. בנוסף תוכלו למצוא באביזרים את העכבר שלה שאיתו היא משחקת ומשתעשעת מפעם לפעם. כל האביזרים שמגיעים ביחד עם הבובה הם כאלה שאמורים לשפר את האינטראקציה איתה. כך שתוכלו להשתמש באביזרים השונים כדי להפוך את המשחק למהנה יותר ביחד עם הבובה הקסומה. אם לא תשתמשו בכל האביזרים אתם תאבדו מהחוויה הייחודית של הבובה הזאת, חוויה שכל ילד יכול להתמכר אליה. 

למי כדאי לרכוש את הבובה הזאת?

בובת ג’ונו הפילה מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה. בזכות היותה בובה אינטראקטיבית היא מתאימה גם לילדים שצריכים להתעסק עם משהו באופן קבוע. התעסקות עם בובה שמגיבה לכל מגע היא שונה בהשוואה להתעסקות עם בובה שלא מגיבה למגע. הילדים יתמכרו לבובה הזאת, ואולי אפילו גם אתם ההורים תוכלו להתאהב בה. תשכחו את כל מה שהכרתם מבובות אחרות, כאן אנו מדברים על בובה שונה בתכלית. הילדים לא יצליחו לעזוב את הבובה הזאת, כך שהיא הולכת להיות חלק בלתי נפרד מחייכם. ג’ונו היא חברה שאפשר לאהוב, לשחק ולרקוד איתה! היא אוהבת לאכול את הבוטן שלה, לשחק עם העכבר שלה ולנשק אותך! באמצעות החדק שלה היא מביעה רגשות ומשחקת איתך. יש לה יותר מ- 150 צלילים ותנועות.

מה חשוב לדעת טרם רכישת הבובה?

לפני שאתם מבצעים רכישה של בובת ג’ונו הפילה דרך חנות צעצועים בתל אביב, אנו מציעים לכם לקרוא כמה נקודות חשובות. כך שהילדים יוכלו להנות מהבובה כבר מההתחלה, כי הבובה הזאת כמו שכבר הבנתם היא משהו מיוחד. אחרי שתקראו את כל הנקודות הבאות, תוכלו לדעת כי אתם בדרך לעשות את הבחירה הנכונה:

  • הבובה מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה, ילדים מתחת לגיל 5 יכולים לשחק בבובה רק בהשגחה של בן אדם מבוגר. הבובה הזאת יכולה להתאים לילדים בכל גיל, אפילו ילדים יחסית בוגרים מכיוון שהיא בובה אינטראקטיבית.
  • על מנת להפעיל את ג’ונו הפילה ישנו צורך להשתמש ב-4 סוללות AA, חשוב להדגיש כי הסוללות אינן כלולות בערכה. כך שיהיה עליכם לרכוש אותן בנפרד או לוודא כי יש לכם את הסוללות בבית כדי שתוכלו להפעיל את הבובה.
  • בתוך הערכה תוכלו למצוא חוברת הפעלה שמסבירה בצורה מפורטת את כל הפעולות השונות של הבובה. תוכלו לעיין בחוברת ההפעלה על מנת לוודא כי אתם לא מפספסים אף פעולה או אף נקודה מיוחדת.