המאמרים שלנו

קנדילוקס – בובת ראסטות

קנדילוקס

הילדה אוהבת להתעסק כל היום עם השיער? יש לכם הזדמנות לרכוש עבורה בובה שהיא פשוט תתאהב בה. קנדילוקס היא הבובה האידיאלית, מדובר על בובה עם שיער ארוך ומיוחד שאיתו הילדה תוכל לשחק. כל בובה מגיעה עם שיער שונה, וניתן ליצור לה תסרוקות מיוחדות ושונות. זה מה שהופך את ההתעסקות עם הבובה הזאת לשונה בהשוואה לכל בובה אחרת. יש ילדות שעבורן ההתעסקות עם השיער של הבובה זוהי הדרך האולטימטיבית להירגע. אולי עם הזמן הילדה תגלה עד כמה היא אוהבת להתעסק עם שיער וליצור בעצמה תסרוקות. החדשות הטובות הן שהפעם הילדה לא תצטרך להתעסק עם השיער שלה עצמה אלא עם השיער של הבובה.

האם בובת קנדילוקס מתאימה רק לבנות?

גם בנים יכולים לשחק בבובת קנדילוקס ללא כל בעיה. העניין הוא שלרוב הבנות אוהבות להתעסק עם שיער, ולכן באופן טבעי הבובה מיועדת עבורן. אך בתור חנות צעצועים בתל אביב אנו יכולים לספר לכם כי גם בנים אוהבת לשחק בבובה הזאת. מבחינתכם ההורים אתם צריכים לרכוש לכל ילד את הצעצוע שהוא הכי יאהב לשחק בו. לא משנה אם מדובר על צעצוע מסוג כזה או מסוג אחר. אצלנו תוכלו למצוא היצע רחב מאוד של בובות שכאלה. תוכלו לכל ילד או ילדה לרכוש את הבובה שהוא הכי רוצה. זה מה שגורם לאפשרות הזאת להיות מאוד פופולרית אצל לא מעט הורים. הורים שמבינים כי הצעצוע הזה מביא איתו פרמטר שלא ניתן להקל בו ראש.

Candylocks – מלכת הממתקים Lacey Lemonade

בובה עם בישום מיוחד בשיער, מה שהופך את ההתעסקות עם השיער למהנה יותר. יש כאלה שאומרים כי השיער מזכיר צמר גפן מתוק מרוב שהוא רך ונעים למגע. השיער מאוד עמיד, והוא לא מתפרק כך שניתן ליצור תסרוקות מיוחדות ומגוונות. לאחר שתרצו לפרק את התסרוקת תוכלו להפוך את השיער לחלק על ידי הידיים בלבד. לא צריך להשתמש במסרק או בכל אלמנט אחר. בובת קנדילוקס הזאת מגיעה עם עוד 4 פריטים מיוחדים, כאלה שמתאימים למראה של הבובה. הילדים יוכלו להפוך את הבובה למיוחדת ושונה על ידי תסרוקת מיוחדת והופעה שונה כל פעם מחדש. כמובן שישנה אפשרות להחליף בין הבובות השונות את הלבוש על מנת לייחד אותן.

Candylocks – מלכת הממתקים BFF 2-Pack Kerry Berry and Beau Nana

באריזה תוכלו למצוא שתי בובות קנדילוקס שהן החברות הכי טובות האחד של השנייה. לכל אחת מהן תוכלו למצוא אביזרים מיוחדים, כמובן שהחברות הכי טובות אוהבות לשתף את האביזרים זאת עם זאת. הבובה עצמה מריחה כמו סופגנייה, כך שכל ילד יתמכר לריח המיוחד שלה. השיער ארוך מאוד, כך שכל ילד או ילדה יוכלו לעשות תסרוקות ברמה גבוהה. לא תהיה מגבלה, ההתעסקות עם התסרוקות יכולה לקחת שעות רבות. כל ילד או ילדה יוכלו לבלות זמן רב עד שהן ישיגו את מבוקשם. אתם ההורים תוכלו לקבל לא מעט שקט ולראות את הילדים נהנים.

בובות קנדילוקס -מלכת הממתקים – גביע גלידה

לא סתם קוראים לבובה הזאת כך! השיער שלה נראה ממש כמו גביע של גלידה, והשיער עצמו מריח בטעמים שונים של גלידות מיוחדות. כל אחד או אחת יכולים לבחור את הבובה שהם הכי מתחברים אליה, זאת שהם רוצים לשחק איתה. כל בובה בסדרה הזאת מגיעה עם 6 אביזרים בתוך הגלידה, וכמובן שיש עוד כל מיני הפתעות מיוחדות. בתור חנות צעצועים בתל אביב אנו יכולים לספר כי ההפתעות הן מיוחדות ושונות. אף אחד לא יכול לדעת מראש אילו הפתעות מסתתרות בתוך הערכה.

בובות קנדילוקס -מלכת הממתקים – ארטיק ריחני

הבובה נמצאת בתוך ארטיק, כך שעל מנת לשחק איתה יהיה צורך לפתוח אותו. הבובה מגיעה עם שיער ארוך מאוד, שיער שמאפשר לבצע בו מגוון רחב של תסרוקות. השיער עם ריח של סוכריות מיוחדות, מה שהופך את המשחק למהנה יותר עבור הילדים. הילדים יכולים לסרק את הבובה בעצמם, מבלי שהם יצטרכו להשתמש במברשת שיער. אפשר ליצור תסרוקות מגוונות, ובכל פעם לנסות תסרוקת חדשה שעדיין לא יצא לילד לעשות אותה. בכל פעם יש אתגר חדש, ומי יודע בסוף לאילו תוצאות אפשר להגיע.