המאמרים שלנו

ריינבוקורן – בובת חד קרן המסתתרת בתוך ביצה

ריינבוקורן

מחפשים אחר הצעצוע המושלם לילדכם? תוכלו למצוא לא מעט אפשרויות שונות בשוק. אך אם מתחשק לכם לרכוש מתנה מיוחדת במינה שווה לכם לקרוא את המאמר הבא. במאמר הזה אנו הולכים לספר לכם על ביצת ריינבוקורן Rainbocorns. מה הופך את הביצה הקסומה הזאת לביצה מיוחדת כל כך? על השאלה הזאת אנו בדיוק הולכים לענות. לפני שאתם רוכשים את הביצה דרך חנות צעצועים בתל אביב, שווה לכם לדעת בדיוק כיצד היא פועלת. כך תדעו מראש האם הצעצוע הזה יכול להיות הצעצוע האידיאלי עבור הילד או הילדה שלכם.

ריינבוקורן סדרה 1 ורודה

Rainbocorns הן בובות פרוותיות מיוחדות אשר מגיעות בתוך ביצה ורודה שעליה תוכלו למצוא קרן של חד קרן. הקרן גורמת לילדים להבין כי בתוך הביצה מסתתרת לה ביצת חד קרן מיוחדת. מה שמיוחד הוא שהילדים אינם יודעים בדיוק איזה מבין הבובות מסתתרות בתוך הביצה. רק כאשר הם יפתחו את הביצה, הם יוכלו לגלות איזה בובה מסתתרת לה בפנים. בסדרה הראשונה קיימות 12 דמויות מופלאות שונות וכל אחת מהן יכולה לצוץ בתוך הביצה. אך לא די בכך, בתוך הביצה מסתתרת ביצת הפתעה נוספת קטנה יותר שבה תמצאו בובו קטנה לאיסוף וגם כמובן למשחק. אין ספק ריינבוקורן מספק שעות של הנאה.

ריינבוקרן סדרה 2 כחולה

הסדרה השנייה מביאה איתה בובות חדשות, כאלה שלא היה ניתן להשיג בסדרה הראשונה. כך שהילדים שאספו את כל הבובות בסדרה הראשונה, יכולים להתחיל לאסוף עוד בובות חד קרן מיוחדות בסדרה השנייה. אילו בובות ניתן למצוא בסדרה הזאת? Monkeycorn, Lioncorn, Owlcorn, Flamingocorn, Pandacorn ו– Unicorn! כל ילד ירצה לדעת איזה בובה מסתתרת לו בתוך הביצה! הערכה הספציפית הזאת שונה מהערכה הקודמת בכך שיש בה גם בצק נמתח עם נצנצים ניתן לשחק בבצק במקביל עם הבובה עצמה. כמובן יש גם את בובת בו-בו שבסדרה הזאת היא חותמת ויש 34 אוסף של חותמות.

Rainbocorns – Itzy Glitzy Surprise

 לא הספיק לכם הביצים עד כה? אז יש עוד סדרה מיוחדת לא פחות שבה תוכלו לבחור. לכל ילד או ילדה ניתן לבחור ביצת ריינבוקרן רלוונטית. בסדרה הזאת תוכלו למצוא בתוך הביצה המון הפתעות שונות שמחכות רק לילדכם! אנו מדברים על קליפסים מיוחדים לשיער, טבעות קסומות, כנפיים מגניבים ופופ וגם אפשרות לאיסוף אבני חן. בתוך הביצה תוכלו למצוא 26 דמויות לאסוף, כאשר בכל ביצה יש דמות אחרת. אתם לא תדעו איזה דמות מסתתרת עד שלא תפתחו את הביצה מה שבטוח זה שבוודאות תהיו מופתעים.

מאיפה רוכשים ביצת Rainbocorns?

תוכלו למצוא את הביצה המיוחדת הזאת אצלנו בחנות הדגל שלנו – חנות צעצועים בתל אביב וכמובן פה באתר. אנו מציעים לכם לבצע את הרכישה דרך האתר שלנו כדי להנות מיתרונות רבים. ראשית אצלנו תוכלו למצוא את כל הסדרות השונות של ביצת ריינבוקרן, כך שתוכלו להתאים אותה לילדכם. בנוסף אנו משתדלים לספק את המחיר הכי זול על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה בקלות. הצוות שלנו זמין מסביב לשעון כדי לענות על כל שאלה שעשוי להעסיק אתכם טרם הרכישה עצמה של הביצה.

מה מיוחד בצעצוע הספציפי הזה?

לא סתם כמעט לכל ילד או ילדה יש ריינבוקרן, הצעצוע הזה מביא איתו לא מעט הפתעות. ראשית בתוך הביצה לא תמצאו אך ורק את הבובה, אלא עוד כל מיני תוספות מיוחדות המעשירות את ההנאה. בנוסף כל ילד אוהב להיות מופתע, וכאשר רוכשים את הביצה אף אחד לא יודע מה נמצא בפנים. כאשר הילדים פותחים את הביצה הם מופתעים לגלות את הבובה שהם קיבלו. זוהי יכולה להיות בובה שהם רצו לקבל אותה, והינה היא אצלם!

מאיזה גיל ניתן לשחק בצעצוע הזה?

על המוצר יש הוראות מדויקות ממכון התקנים וההמלצה היא לאפשר לילדים מעל גיל 3 לשחק בצעצוע הזה לבד. ילדים קטנים צריכים לשחק בצעצוע בליווי של מבוגר. תוכלו לפנות אלינו על מנת שנוכל לייעץ לכם בדיוק מה נכון לעשות. בתור חנות צעצועים בתל אביב, אנו נוכל לספק לכם תשובות לכל השאלות שמעסיקות אתכם. בין היתר גם להגבלת גיל על משחק כזה או אחר. הכי חשוב שתרכשו צעצוע שיתאים לילדכם. אין ספק שכל ילד או ילדה מאוד ישמחו להיות מופתעים ולקבל אותו

לעמוד המוצרים של ריינבוקורן – Rainbocorns