המאמרים שלנו

ביצת האצ’ימלס – הלהיט שמטריף את הילדים

ביצת האצ'ימלס

יש כל מיני סוגים של משחקים שאותם תוכלו לרכוש לילדים שלכם, אך הצעצוע שמטריף את כל הילדים ונחשב אהוב ביותר ולהיט עולמי הינו ביצת האצ’ימלס, יש לכם הזדמנות להכיר את הצעצוע שכל הילדים בכל העולם מתים עליו. ככל הנראה לילדים שלכם לא יצא לשחק במשחק כזה, והוא מביא איתו דברים שאף משחק אחר לא מביא איתו!

אז מה בכלל הילדים צריכים לעשות? הילדים מקבלים את הביצה, והם בעצם צריכים לדאוג ולטפל בה עד שהיא בוקעת. בתוך הביצה מסתתרת לה בובה חמודה, שאחרי שהיא תיבקע הילדים יוכלו לשחק איתה. כך שמדובר על יחס אחר מאשר היחס שיהיה להם לבובה שאתם ההורים קונים להם דרך חנות צעצועים תל אביב.

לכל ביצת האצ’ימלס יש את שלבי ההתפתחות השונים שלה, כך שמדובר על תהליך מרגש שהילדים הולכים להיסחף אחריו. ככל הנראה אתם תראו את הילדים שלכם מסתובבים עם הביצה כל היום, עד אשר היא תבקע – וההתרגשות בעת הבקיעה עשויה להיות בעיצומה. תתכוננו לחוויה שהולכת להדהים את הילדים, ואולי אפילו גם אתכם המבוגרים!

איך ניתן לדעת באיזה שלב נמצא ההאצ’ימל בייבי?

בכדי שתוכלו לדעת מה אתם צריכים לעשות עם ההאצ’ימל, עליכם לדעת באיזה שלב הוא נמצא. ברגע שאתם קונים את ההאצ’ימל, אתם קונים אותו בתור ביצה – ולכן הוא נמצא בשלב הראשון. השלב השני הוא שלב הבקיעה, תדעו שהגעתם לשלב הזה כאשר תתחילו לשמוע קולות של ניקור – יהיה לכם קשה מאוד לפספס את השלב הזה.

אחרי שהביצה בוקעת, ההאצ’ימל שלכם יכול להיות באחד משלושת השלבים הבאים: פעוט, תינוק או ילד. צבע העיניים הוא הסממן שעל פיו תוכלו לדעת באיזה שלב נמצא ההאצ’ימל:

צבע צהוב – שלב שלישי (תינוק) – מצב צחקוקים.
צבע סגול – שלב רביעי (פעוט) – מצב ריקוד.
צבע אדום – שלב חמישי (ילד) – מצב משחק.

האם ביצת האצ’ימלס יכולה לבקוע יותר מפעם אחת?

זה תלוי בסוג הביצה שאותה אתם רוכשים, ביצת האצ’ימלס ואוו לדוגמא בוקעת יותר מפעם אחת. תזכרו כי הבובה רוצה להישאר בחוץ על מנת לשחק אתכם, והיא לא תרצה לחזור שוב לביצה. כך שבדיוק כמו במציאות, כך גם הביצה לרוב תוכל לבקוע רק פעם אחת.

נכון להיום תוכלו למצוא מספר סוגים של ביצי האצ’ימלס, את המבחר הענק תוכלו למצוא באתר שלנו. בין הסוגים הנפוצים ביותר תוכלו למצוא ביצת האצ’ימלס בייבי וביצת האצ’ימלס ואוו. אז מה חשוב שתדעו לפני שאתם רוכשים את הסוגים הללו?

מדוע כדאי לקנות לילד האצ’ימלס בייבי?  

הסיבה הראשית שבגינה כדאי לכם בתור הורים לקנות לילדים ביצת האצ’ימלס בייבי היא כי מדובר על צעצוע מאוד שונה. לא מדובר על צעצוע סטנדרטי שנשאר כל פעם בדיוק באותו המצב, מדובר על צעצוע שכל הזמן משנה את עצמו. כך שבכל פעם הילדים יצטרכו לבצע פעולות שונות בכדי להתאים את עצמם לצעצוע – ואתם תרוויחו מכך לא מעט. בנוסף הילדים יצטרכו לדאוג לביצה, בדיוק כמו שדואגים לביצה אמיתית עד שהיא תבקע. לאחר מכן הילדים יצטרכו ללמד את ההאצ’ימל אלמנטים ופעולות שונות. מדובר על משחק שמגביר את תחושת האחריות של הילדים, ופתאום תוכלו לראות איך הילדים שלכם גדלים אל מול העיניים שלכם.

כמה עולה ביצת האצ’ימלס וואו?

אולי זה יפתיע אתכם לגלות, אך האצ’ימלס וואו שווה את ההוצאה – בהשוואה לבובות אחרות שעולות יותר. מה שגם מדובר על משחק שהילדים יכולים לשחק בו בלי סוף, ואתם בתור הורים תוכלו להיות בטוחים כי הם אף פעם לא ירצו להפסיק לשחק בו. כך שזוהי אולי הייתה המטרה הראשית שעמדה לנגד עיניכם כאשר בחרתם במשחק הזה אל מול משחקים אחרים. את המשחק תוכלו למצוא בכל חנות צעצועים תל אביב, אך כמובן שתוכלו לרכוש אותו באתר שלנו. אנו מציעים האצ’ימלס וואו ממחיר של 349 ₪, ותוכלו למצוא מגוון רחב של ביצי האצ’ימלס מסוגים שונים ובמחירים שונים. רק תבחרו את הביצה שאתם הכי רוצים לרכוש לילד שלכם. תמיד תיקחו בחשבון כי לא מדובר על עוד סתם צעצוע בנאלי שהילד שלכם יזרוק אחרי כמה ימים.